احــــ منتدى لاحلى بــنات وشــباب ـــلى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احــــ منتدى لاحلى بــنات وشــباب ـــلى

e s k a r n o

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اللى يدخل هنا يكون دمه خفيف أو عايز يضحك نكت كريزى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جلاد النساء
مدير المنتدى
مدير المنتدى
جلاد النساء

اللى يدخل هنا يكون دمه خفيف أو عايز يضحك  نكت كريزى Empty
مُساهمةموضوع: اللى يدخل هنا يكون دمه خفيف أو عايز يضحك نكت كريزى   اللى يدخل هنا يكون دمه خفيف أو عايز يضحك  نكت كريزى Emptyالجمعة يناير 04, 2008 7:48 am

جماعة محششين قاعدين في خيمة قالوا عايزين كبريت واحد منهم قال أنا اجيبلكم الكبريت طلع ودخل من الباب الثاني قال شباب ألاقى عندكم كبريت قالوله استريح لسه باعتين واحد أول ما يرجع نديلك

ندل ابوه طرده اول ما خرج كتب على سور البيت هنا مقر قيادة حركة طالبان

مرة خمس صعايدة عملوا فرقة سموها الشجعان التلاتة

عريس بيقول لعروستة لازم تعرفي ان كلمتي في البيت زي الساعه بصتلو بنظرت غضب...قالها يعني لا بتقدم ولا بتأخر

واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم

الصعايده بيتخانقوا مع الفلاحين
راحوا الفلاحين مستخبيين فى الدره والصعايده فى القصب
الفلاحن ينادوا ويقولوا يا محمدين
يخرج لهم محمدين يروحوا طاخينه
كل شويه يعملوا الحركه دى
كبير الصعايده اجتمع بالصعايده فى القصب
وقالهم مينفعش كده
احنا لازم نتصرف
قالو له شور علينا يا كبيرنا
قالهم احنا لازم نبقى اذكى
لو الفلاحين نادوا وقالوا محمدين
يخرج لهم عوضين

فصل كله حولان بعيد عنكم
و كل واحد بيكتب في كشكول اللي جنبه
المدرسة قالتلهم اللي هايكتب في كشكوله هاديه شكولاتاية
واحد كتب في كشكوله فرحت بيه واديته الشكولاته قام حطها في بؤ اللي جنبه

واحد قتل حماته وفى القسم الظابط بيسأله اسمك ايه؟ قال له: اكتب فاعل خير ....انا مش بحب التفاخر

واحد صعيدي كان مسافر فلما وصل المطار لقاهم مركبين جهاز جديد عبارة عن مرايا لما تقف قدامها تعرف عنك كل حاجة, فالصعيدي انبسط و راح وقف قدام المرايا المرايا قالت: أنت هريدي من الصعيد و عندك طيارة كمان نص ساعة الصعيدي اتبسط و راح لبس خواجه و راح تاني وقف قدام المرايا, المرايا قالت: انت هريدي من الصعيد و عندك طيارة كمان ربع ساعة الصعيدي راح لبس خليجي و راح تاني وقف قدام المرايا المرايا قالتله, ايوة انت هريدي من الصعيد خليك قاعد تستهبل كده لحد ما الطيارة تروح عليك

مرة واحدة تتدلع على زوجها وتغنيله اغنيه نانسي عجرم " إهدى حبيبى كدة وأرجع زى زمان"، الراجل طلقها و رجع لأيام العذوبية

واحدة بتقول لجوزها اطرد السواق كان حيموتني مرتين في حادثة قال لها خلينا نديه فرصة ثالثة

اثنين مساجين اتفقوا يكسروا باب السجن ويقتلوا الحارس ويهربوا. كسروا باب السجن ملقوش الحارس قعدوا يستنوه

واحد مسطول ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار راح قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلى لقيت مكتوب شقة للايجار قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق

واحد صعيدي حب يعمل ارهابي,خطف ابنه محدش سال عليه قتله

مره واحد معاه فيات قديمه ماشى بيها على الصحراوى عطلت منه فقام شاور لعربيه على الطريق طلع صاحبها واد روش معاه مرسيدس فقام قاله بص يا عمو أنا هجرك لحد الرست و بعدين صلح عربيتك بس لو لقيتنى سرعت رعشلى نور وربطوا العربيه وطلعوا قامت عربيه بى ام عدت صاروخ من جنبهم راح الواد بتاع المرسيدس فاتح وراه وبتاع الفيات شغال يرعش نور للمرسيدس ولا هو هنا فالرادار صورهم ، ظابط المرور راح متصل بالكمين وقال لهم هتعدى عليكوا عربيتين واحده مرسيدس و بى ام سيبوهم و هاتوا الكلب بتاع الفيات اللى بيرعشلهم وعايز يعدى منهم

انعقد مؤتمر دولي في فرنسا وكان بعنوان الأتصالات والتكنولوجيا المعاصرة ، فبدأ بالحديث فيلسوف فرنساوي وقال لقد حفرنا تحت برج ايفل ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل على انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 100 سنة ، وقام الإيطالي وقال احنا حفرنا تحت برج بيزا ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 500 سنة ، وقام البروفيسور العظيم المصري وقال: احنا حفرنا تحت الأهرامات وملقيناش حاجة وده دليل
على انه احنا عندنا الموبيلات بقالها اكتر من 7000 سنة .

مرة واحد ماشى مع خطيبته وآخر انسجام فقالها "عارفة ايه هو الحب وايه الجواز؟" قالته "لا" قالها : "الحب زى النجوم

الجميلة اللى فى السماء . قالتله"طب والجواز؟" قالها : "دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها.."

واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له : "بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟" قالها : "بأبحث عن تاريخ إنتهاء العقد.

واحد نشر في إعلانات مبوبة : مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد : تاخد بتاعتي؟؟

واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج : "فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا ؟؟؟" الزوجة : "ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟؟" الزوج : "يا بنت الحلال، ده اسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!" الزوجه صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج : "خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟" الزوجه : "حصانك على التليفون

نساء العالم اتحدن وقررن أن لا يقومو بأى أعمال في المنزل وبعد أسبوع تجمعوا ليعرفوا النتائج إلاضراب ..

فقالت الزوجة الفرنسية "أنا قلت لجوزى ميشيل أنا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة كلة" وقالت "أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح" وقالى "انتى بتتعبى اوى ياحبيبتى".

وقالت الزوجة الانجليزية "أنا قلت لجوزى أنا مش هعمل حاجة خالص فى

البيت الاسبوع ده .. أول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة."

جت المصرية وقالت "أنا قلت لأبو العيال أنا مش هعمل حاجة فى البيت الأسبوع دة" وقالت "أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة

تالت يوم بدات أشوف شوية بعينى الشمال."

مدرس رياضيات اتجوز مدرسة رياضيات خلفوا ولد شبه منحرف وبنت دايره على حل شعرها

واحد بيقول لمراته ... أنا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت أمها : يعنى إيه رومانسية ؟؟ الأم : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

واحده وحشة بتقول لجوزها بكره عيد ميلادى . قالها نقف دقيقتين حداد

مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب قالها وده ماله قالتله أصل ده اللي اتجوزها ..
https://atrap.yoo7.com
فيروز
مشرفـــه
مشرفـــه
فيروز

اللى يدخل هنا يكون دمه خفيف أو عايز يضحك  نكت كريزى Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللى يدخل هنا يكون دمه خفيف أو عايز يضحك نكت كريزى   اللى يدخل هنا يكون دمه خفيف أو عايز يضحك  نكت كريزى Emptyالثلاثاء يناير 29, 2008 11:22 am

هههههههههههههههه امتعنا بالمزيد

اللى يدخل هنا يكون دمه خفيف أو عايز يضحك نكت كريزى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-